Ronaldo coca cola vg
Coca Cola-aksjen falt etter Ronaldos stunt – Nettavisen
Fotball, Fotball-EM | Coca Cola-aksjen falt etter Ronaldos stunt
16. jun. 2021 — Se Ronaldos Cola-stunt, som fikk aksjen til å stupe: Cristiano Ronaldo fikk stor oppmerksomhet da han flyttet vekk Coca Cola-flaskene på …
Brusgiganten er neppe fornøyd med Cristiano Ronaldos stunt på EM-pressekonferansen.
Kommentar: Kanskje vi bør forstå Ronaldos oppførsel – VG
1. jul. 2016 — «Jeg har fått beskjed om at jeg må følge etter ham», sa Ronaldo på engelsk og pekte på en av de portugisiske presseoffiserene. Han stoppet opp …
MARSEILLE (VG) «Meeeee-ssi, Meeeee-ssi, Meeeee-ssi», lød det fra den polske svingen, men til slutt skrek Cristiano Ronaldo høyest.
Omkampen var «god business» for Aftenposten og Ronaldo
Omkampen var «god business» for Aftenposten og Ronaldo – VG
11. jun. 2018 — – Presse-etisk synes jeg dette er veldig problematisk, sier han til VG. Han påpeker at leserne ikke kan være sikre på at …
Aftenposten Event vil ikke ut med hva Ronaldo (41) fikk for å være lagleder og den største stjernen i omkampen Norge-Brasil, men VGs kilder antar at det er snakk om et pent sekssifret beløp. Avisen får kritikk av ekspert på presse-etikk, Gunnar Bodahl-Johansen.
Ronaldo kastet mikrofonen til TV-reporter i vannet – VG
22. jun. 2016 — Han har ikke snakket med beina så langt i EM, og i dag ville Cristiano Ronaldo (31) i hvert fall ikke snakke med munnen.
Han har ikke snakket med beina så langt i EM, og i dag ville Cristiano Ronaldo (31) i hvert fall ikke snakke med munnen.
Ronaldo-perle i sterk Real-seier – VG
31. mar. 2012 — (Osasuna-Real Madrid 1-5) Real Madrid feide all statistikk til side og dundret videre med 5-1-seier over Osasuna på bortebane.
(Osasuna-Real Madrid 1-5) Real Madrid feide all statistikk til side og dundret videre med 5-1-seier over Osasuna på bortebane. Blant godbitene var Cristiano Ronaldos kanonscoring fra 35 meter.
Ronaldo hylles for Coca-Cola-nekt – EM-sponsoren vil ikke …
Ronaldo hylles for Coca-Cola-nekt – EM-sponsoren vil ikke kommentere vrakingen | Kampanje
15. jun. 2021 — Ingen Coca-Cola-ambassadør: Christiano Ronaldo vil ikke ha noe med Coca-Cola å gjøre, selv om merkevaren sponser sommerens mesterskap.
Fotballstjernen ryddet pressekonferansen for EM-sponsoren Coca-Cola. – Drikk vann!
Cristiano Ronaldo fjernet colaflasker på pressekonferanse
Cristiano Ronaldo fjernet colaflasker på pressekonferanse: – Derfor rystet grepet giganten
17. jun. 2021 — Ronaldo har større effekt på folks forbrukeratferd enn det alle … Hendelsen vakte oppsikt og Coca-Cola stupte på børsen etter hendelsen.
– Ronaldo har større effekt på folks forbrukeratferd enn det alle verdens ernæringsfysiologer kan ha, sier sosiolog Trond Blindheim til Dagbladet.
Fotball-EM – Stuntet førte til milliardfall for giganten – Dagbladet
Fotball-EM – Stuntet førte til milliardfall for giganten
16. jun. 2021 — Det vekket oppsikt da Cristiano Ronaldo fjernet to colaflasker på pressekonferansen i forkant av Ungarn-kampen. Det får Coca-Cola nå svi …
Det vekket oppsikt da Cristiano Ronaldo fjernet to colaflasker på pressekonferansen i forkant av Ungarn-kampen. Det får Coca-Cola nå svi for.
Héroes, machos y patriotas: El fútbol entre la violencia y …
Héroes, machos y patriotas: El fútbol entre la violencia y los medios – Pablo Alabarces – Google Bøker
El fútbol y su relación con las identidades, la política, la manipulación y la alienación de masas Para escribir un libro sobre el fútbol como pasión alcanzaría con desplegar páginas y páginas de reclamos amorosos que los hinchas hacen con más habilidad, concisión y humor: “Es un sentimiento, no lo puedo parar, lo llevo en el corazón, lo seguiré hasta la muerte con los colores en el cajón”, y otras variantes de lo mismo. Para escribir un libro sobre el fútbol como institución en crisis, como repertorio de violencias y corrupciones, y a la vez como espacio de la belleza y la creatividad populares, es necesaria una mirada crítica, futbolera, pero al mismo tiempo implacable en el análisis, en la denuncia y en la propuesta. Pablo Alabarces (uno de los fundadores de la sociología del deporte en América Latina) analiza en Héroes, machos y patriotas el fútbol y su relación con las identidades, la política, la manipulación y la alienación de masas y su caso máximo, el Mundial de 1978; la manera como el fútbol permite narrar la patria, especialmente a través de sus héroes (ayer Maradona, hoy Messi); la violencia, el aguante, las barras bravas; el cine y la literatura sobre el tema y la experiencia de “Fútbol para Todos”; la corrupción estructural y la complicidad de los dirigentes que pueden llevar al fútbol a su extinción.
Keywords: ronaldo coca cola vg